Tema istraživanja: Uzrok lošeg učenja i niskog ocjenjivanja učenika u školi

Izvještaj: Na osnovu analize koja je sprovedena u prvom polugodištu školske 2011/2012 godine utvrđeno je da od ukupno 13 prvih razreda najviše slabih ocjena učenici su imali iz predmeta Matematika 74, na drugom mjestu je Fizika sa 47 slabih ocjena.

Kod drugih razreda kojih je ukupno bilo 11 takođe najviše slabih ocjena ima iz predmeta Matematika ukupno 75, zatim slijedi Engleski jezik 26, Bosanski jezik 25 itd.

Kod trećih razreda kojih je 8 najviše slabih ocjena bilo je iz Matematike 39, bosanskog jezika i Demokratije po 23 itd.

Kod četvrtih razreda kojih je bilo 6 takođe najviše slabih ocjena ima iz Matematike 30.

 

Na kraju drugog polugodišta učenici su popravili negativne ocjene i uspješno završili razred.

 

Ova analiza je sprovedena u cilju da se pokaže potreba da uvođenjem dopunske nastave iz spomenutih predmeta i da se poradi na edukaciji učenika iz ovih predmeta.

 

Učenici će u narednom periodu imati organizovanu dopunsku nastavu iz predmeta matematika.

 

 

 

Analizu uradile:

Mujkić Kanita

Ibišević Alma