Plan aktivnosti na poboljšanju uočenih nedostataka
Segment „Proces poučavanja i učenja, udžbenici“ procjenjen je nižom ocjenom (3,77), te je stručni tim izradio plan razvoja navedenog segmenta.
Stručni tim je sastavljen od predstavnika/ica nastavnika, pedagoško-psihološke službe, uprave, učenika, roditelja.
Treći segment u instrumentariju „Proces poučavanja i učenja, udžbenici“ procjenjivan je kroz tri elementa i naš razvojni plan je razrađen prema njima:
Teme i sadržaji svakog školskog predmeta reflektuju temeljne principe demokratske škole |
Metode podučavanja promovišu učenje koje je aktivno, eksperimentalno, kooperativno i usmjereno na rješavanje problema i istraživanje |
Učenici/ice učestvuju u definiranju sadržaja i metoda nastavnog i vannastavnog rada |
– Jačanje kompetencija nastavnika/ica u primjeni demokratskih metoda i ljudskih/dječijih prava u nastavi- Izložiti spisak planiranih lektira za školsku godinu u svojim
kabinetima i na web stranici škole – Izložiti mjesečni plan u razredima da učenici/ice i roditelji budu upoznati s mjesečnim /predstojećim aktivnostima – Upoznati roditelje učenika/ica koji imaju IPP sa aktivnostima koje ih očekuju u narednom periodu, te u pismenoj formi roditeljima, dostaviti mjesečne planove za svaki predmet |
– Godišnjim planom i programom Škole isplanirati stručno usavršavanje nastavnika/ica.- Na Nastavničkim vijećima stalna edukacija nastavnika/ica od timova nastavnika/ica iz škole-koristimo svoje resurse.- Teme stručnog usavršavanja predložene nastavnicima/icama s ciljem jačanja ovog segmenta, a nastavnici/ice sami biraju i dodaju temu koja će doprinijeti njihovom jačanju profesionalnog razvoja.
– Timovi nastavnika/ica predlažu teme „generacijskih projekata“ s ciljem unapređenja problemske, projektne i istraživačke nastave – Kroz realizaciju oglednih sati promovisati aktivno, eksperimentalno i kooperativno učenje – U planiranju i realizaciji redovnih sati- ugraditi u svaku nastavnu jedinku elemente demoktatičnosti, tolerancije, interkulturalnosti |
-Voditelji/ice odjeljenja na prvom satu odjeljenske zajednice obnoviti dosadašnje i podsjetiti se svih pravila te dograditi, ako ima potrebe, nešto novo u pravila ponašanja svakog odjeljenja, istaći ih na vidno mjesto i zajednički raditi na tome da se svi pridržavaju postavljenih pravila.-Nastavnici/ice zajedno sa učenicima/icama na prvom sastanku slobodnih aktivnosti zajednički kreiraju plan rada i aktivnosti-U septembru organizirati sajam sekcija i prezentirati svoju sekciju kako bi učenik/ica i roditelji lakše napravili izbor. Aktivni članovi sekcije učestvuju u prezentaciji rada sekcije zajedno sa voditeljem/icom sekcije na sajmu
– Nastavnici/ice usklađuju svoje pismene provjere tako da bi izbalansirali opterećenost učenika i ispoštovali pravilnik o ocjenjivanju -Jačati učenike da sasvim slobodno reagiraju u slučaju da se desi neki propust npr.treća pismena zadaća ili više usmenih odgovora i sl. |