Dugi niz godina od odjeljenja petog razreda centralne škole i sedam područnih vrši se formiranje novih odjeljenja šestog razreda. Dobrom praksom pokazao se sastanak svih učitelja i odjeljenskih starješina prije početka nastave. Na sastanku stručna služba škole i učitelji upoznaju odjeljenske starješine sa bitnim karakteristikama svakog učenika.
Na ovaj način razvili smo inkluzivnu kulturu da se svi učenici osjećaju dobrodošli i pomažu jedni drugima. Učenici su u ravnopravnom položaju bilo da potiču iz ruralne ili urbane sredine.
Odjeljenske starješine i dežurni nastavnici u prvoj nedjelji početka nastave upoznaju učenike šestog razreda sa kabinetima i ostalim prostorom u školi.
Postoje jasna previla za učenike šestog razreda kome da se obrate ukoliko su zakasnili na nastavu zbog prevoza ili ne mogu pronaći učionicu (dežurnom učeniku, nastavniku, odjeljenskom starješini i stručnoj službi ).